Hemma!

Hejhej nu är jag hemma! Skoldagen har varit lååång, men nu är den över!!! Wihoooo =) Vi började 8 (Jag gick upp kl 6 för min buss går 7 :PPP) och slutade 15:20. Jajja, ikväll är det ju iaf dans! Mamma och pappa ska på typ teater så jag åker dit själv och ska vara ensam hemma till typ 10-11, SKÖÖÖNT! Jag får skjuts hem av en som bor nära, det är bra eftersom dansen slutar halv nio =P Nog pratat om det! Här kommer dagens "ute" outfit =)


Svart tub-halsduk från Gina Tricot , Skinnjack från Jofama by Kenza, Kofta från Gina Tricot


Byxor från Cubus, Kilklackskor från Wimmel

Jag var jätte ful där....
Blått nagellack från H&M (Om ni ser)                       
//EVVEE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0