Hemma =P

Hejhej, idag så mådde inte jag så bra, så jag stannade hemma. Jag sitter i såffan och har tråååkigt och ont i jätte ont i huvudet. Jag hade typ migrän imorse, det är verkligen jäätte jobbigt! Man har så ont i huvudet att man mår illa =P

När mamma och pappa kommer hem från deras jobb så ska vi typ åka till landet =) Det ska bli jätte sk önt! Vi har inte varit där på typ 4 månader. För vi var senast där och firade nyår så det är ju exakt 4 månader sen. Aja, lite sent jag vet meen jag tänkte lägga upp lite bilder från när jag var på restaurang i måndags. Här kommer en bildbomb:







  Sashimi!
  Mandarin sorbet <3



 Te =)




 Deras jätte fina toaletter =P

  XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0