Sleep over med Irmaa <3

Hej! Igår så sov Irma över hos mig, förlåt för att jag glömde och blogga om det =( Vi kollade på fil och åt chips och sånt =) Imorse så vaknade vi tidigt (typ nio) och så gick vi ut och stavgick. Lite pensionärsvarning jag vet men det var iaf jätte skönt ute. Nu så har vi kollat lite på en film som heter Sweeny Todd men vi ska gå ut snart igen. Just det idag så ska vi ha lite tårtkalas här hemma eftersom pappa har fyllt år så jag kommer inte kunna blogga så mycket =P Men vi hörs sen // Hugs from EVVE <3<3  (Mer bilder kommer sen)



Snygga cheyer =)  <3<3

Kommentarer
Postat av: Victoria Frånstedt

Sweeny Todd är skit läskigt,har också sett den.

2011-03-28 @ 11:52:12
URL: http://vickytalar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0